Beheer van telefoongesprekken: U zult het eerste aanspreekpunt zijn voor alle oproepen. U moet inkomende verzoeken, vragen, opmerkingen en klachten in real-time behandelen en opvolgen (absolute prioriteit).
U moet de oproep of het verzoek goed begrijpen en ervoor zorgen dat deze correct wordt doorgestuurd naar de juiste personen, indien nodig.
U bent ook verantwoordelijk voor het bevestigen van de volgende stappen (wie, wanneer en hoe we de klant, leverancier of medewerker opnieuw zullen contacteren).
Opvolging van antwoorden: U moet ervoor zorgen dat de telefoongesprekken en verzoeken die aan andere personen zijn doorverwezen, tijdig worden beantwoord.
Agendabeheer: U bent verantwoordelijk voor het actief beheren van de agenda's van de commerciële medewerkers en eventueel van de inspecteurs.
Ondersteuning van de Sales Managers: U ondersteunt de Sales Managers bij het opvolgen van bepaalde communicatie (mailings, nieuwsbrieven, etc.) en bij het opstellen en opvolgen van bepaalde offertes.