Receptie en Front Office outsourcen: Exselsia

Specialisten in full service onthaal

Een telefoontje, een bezoek. Het eerste contact met uw onderneming is vaak bepalend voor de algemene indruk die iemand van uw onderneming heeft – bezoeker, prospect, klant of leverancier.

Maar ook de verwerking van in- en uitgaande post, het agendabeheer, het boeken van lunches en zakenreizen – het zijn stuk voor stuk taken waarvan u verwacht dat ze met de grootste zorg worden uitgevoerd. Tegelijk staan ze ver van uw core business af. Reden waarom steeds meer ondernemingen ervoor kiezen om die diensten te outsourcen

Expert in volledige receptiediensten en admin outsourcen

Met Exselsia biedt Tempo-Team u op dit vlak een erg complete service.
Wij garanderen u een zekere en stabiele oplossing, waarbij de bezettingsgraad voor 100 % verzekerd blijft. De tariefformules zijn soepel en transparant en afrekening gebeurt via één maandelijkse factuur. Tenslotte verloopt alle communicatie via één contactpersoon, de Business Development Partner die u van bij de start van de opdracht begeleidt.

Strikt geselecteerd

In nauw overleg met u analyseert Exselsia uw werkomgeving en bedrijfscultuur en brengt het de taken en procedures van uw onthaal en administratie in kaart. Met als resultaat:

functie- en profielomschrijving
voor beste matching

werving en selectie
met bijzondere aandacht voor de servicegerichtheid en het voorkomen van de kandidaten

persoonlijke kennismaking
en voorstelling van het onthaalteam

opleiding
en coaching

feedback
en kwaliteitscontrole

Breed aanbod

Exselsia staat voor total front desk management. Een sterke planning en een performant back-up systeem garanderen continuïteit aan uw onthaal – voor receptie en telefonie. Een zekere en stabiele oplossing, waarbij de administratie beperkt blijft dankzij de transparante samenwerking: één contactpersoon staat daarbij in voor alle communicatie.

Knowhow

Bij Exselsia maken we werk van uw onthaal. Exselsia voorziet niet alleen in full-service receptie en telefonie, maar werkt ook graag samen met u aan de optimalisatie van uw onthaal. Auditing en coaching staan daarbij centraal – en zorgen ervoor dat uw onthaal altijd een sterke, professionele eerste indruk maakt.

Auditing: van analyse tot resultaat

1. Audit
onze experts lichten de werking van uw onthaal door bij opstart en optimaliseren deze continu. Met behulp van specifieke tools scannen zij:

medewerkers
tools & resources
look & feel van uw onthaal

2. Reporting
duidelijke en objectieve conclusies, gekoppeld aan de resultaten van de audit, geven een helder overzicht van de verbeterpunten én een concreet plan van aanpak

3. Implementatie
het plan van aanpak in de praktijk gebracht:

  • richtlijnen voor alle taken en processen 
  • doelgerichte opleiding en/of coaching 
  • kwaliteitscontroles